Labels

ALBERTA HUNTER ALEXIS KORNER AMERICAN PIE AMSTERDAM ANNE MURRAY ANSWER SONG ANTHONY QUINN ARE YOU LONESOME TONIGHT? BADFINGER BARBRA STREISAND BESSIE SMITH BETTE MIDLER BOBBY VEE BOBBY VINTON BOSSA NOVA BRENDA LEE BUDDY HOLLY CARLOS SANTANA CAROL KAYE CAROL KIDD CATERINA VALENTE CHARLES AZNAVOUR CHARLES BROWN CHET ATKINS CILLA BLACK CLASSIC & HYMN CLASSIC & REMADE CONCH REPUBLIC 海螺共和國 CONNIE FRANCIS COVER SONG UNCOVERED DAVE BRUBECK-TAKE FIVE DELTA BLUES【美國南音】 DICKEY LEE DINAH SHORE DIRE STRAITS DOC POMUS EAST MEETS WEST【東西滙】 ÉDITH PIAF ELIZABETH COTTEN ELVIS PRESLEY ENGLAND BALLAD【英國南音】 ERIC CLAPTON EVERLY BROTHERS FADO-PORTUGAL【葡國南音】 FATHER'S DAY FIFA WORLD CUP 世界盃 FREDDY FENDER GLOOMY SUNDAY GREATEST COVER SONG HANK WILLIAMS HARRY BELAFONTE IN MUSIC HISTORY INTERNATIONAL WOMEN'S DAY JANIS IAN JANIS JOPLIN JIMMY SCOTT JOAN BAEZ JOE HILL JOHN LENNON JOHN MAYALL JOHNNY ACE JOSÉ MARI CHAN 曾煥福 JULIE GOLD KAREN CARPENTER KYU SAKAMOTO 坂本 九 LA GOLONDRINA LAURA FYGI LESLEY GORE LINDA RONSTADT LINDA SCOTT LITTLE PEGGY MARCH LOS INDIOS TABAJARAS MALVINA REYNOLDS MARIAM MAKEBA MARIANNE FAITHFULL MARK DINNING MARNI NIXON MARY(Ka'aihue)KAYE MATT MONRO MICHAEL JACKSON MILITARY HYMN MINNIE RIPERTON MONEY STORY & SONG MOTHER'S DAY MOVIE & SONG MUSICALS NANA MOUSKOURI NATIONAL ANTHEMS NOKIA TUNE ODETTA ORIGINAL & REMADE OTIS REDDING PARODY【戲仿】 PATTI PAGE PERRY COMO PETE SEEGER PHIL OCHS PHIL SPECTOR PINK FLOYD PLAYING FOR CHANGE PSYCHEDELIC ROCK RANDY CRAWFORD RAY CHARLES RESPONSE SONG RICKY NELSON RITA COOLIDGE RITCHIE VALENS ROCKABILLY ROD McKUEN SAM COOKE SCARBOROUGH FAIR SHIRLEY COLLINS SIMON & GARFUNKEL SINÉAD O'CONNOR SOFIA KÄLLGREN THE BEATLES THE G-CLEFS THE MONKEES THE PLATTERS THE STORY THE WALL【迷牆】 TIANANMEN SQUARE 8964【天安門】 TORCH SONG TRADITIONAL & REMADE U.S.BILLBOARD CHART VALENTINE'S DAY VERA LYNN VIOLA SMITH VIRGINIA LEE VOICE CROSSING 交織叠聲 WEDDING SONG WOODSTOCK '69 WORLD CARNIVAL【環球嘉年華】 YELLOW RIBBON【黄絲帶】 中詞西曲 中詞西曲目錄 A-Z 何國禧 周璇 地水南音 姚莉 張露 李叔同 李香蘭 - 山口淑子 潘秀瓊 舒雲 蘇馬大 MARTHA SOO 郎毓秀 關正傑

September 18, 2013

地水南音 -《男燒衣》


 
《男燒衣》
原為清代的南音曲目, 內容講述一男子愛上了廣州珠江口一艘花艇船舫的歌妓, 自因公離開廣州後, 歌妓為錢債所困, 輕生自盡, 這個多情恩客回來, 得悉此賣唱歌妓身故後, 懷念往日情緣, 僱小艇出海祭奠, 燒金銀衣紙, 大屋, 婢僕, 呼喚亡魂鑒領, 每燒一件物品便勾起對這位情人的思念, 正哭得聲嘶力竭淚如雨下, 艇娘聞聲不忍, 上前搭訕, 安撫做媒, 重渡鵲橋, 使他化悲為喜。得艇嫂安慰後, 把這癡情男子棹回上岸, 一曲結束人鬼情。




【男燒衣】白駒榮 (字幕圖解版) By Oiman Chan
唉呀聞、聞得妹話,話死哩,實見不安!唉妹 啊妹,妹你所因何事呢,自縊懸樑?人話你死咯,思疑,唔信講啊,今日果然妹死去啊,實慘傷!唉妹啊妹,妹你死嘅因銀幾十兩啊,把我舊情一旦付落水茫茫,唔望與嬌彈共唱,唔望、唔望叫艇、叫艇遊河賞喱嗰珠江,唔望、唔望八月、八月中秋同把月賞,唔望龍舟佳節共你看龍航,我話身契、身契贖返同妹你上岸,唔仲、我話應承兩個月咁就帶你從良,妹啊,即係怨恨幾尺紅羅將命喪,縱有、縱有黃金萬兩難以買你還陽,喱陣天跌一個落黎唔慌我想啊,人話、人話靚時唔似我妹,妹啊你靚得咁心傷!今晚夜、今晚夜月明星又朗啊,等我叫只、叫只小舟來把陸放,唉願妹你、願你早登仙界上慈航。

忙解纜,往江濱,又見、又見江楓漁火、漁火照住我愁人,各物擺齊兼果品,妹啊你前來鑒領、鑒領我情真!燒頁紙錢將妹你、你嘅靈魂引,妹啊燒到衣裳、首飾就共金銀,燒到、燒到丫環一對、妹啊來親近,嗱你落去呢、服侍主人要小心,佢高聲叫你、你要、你要低聲應,切勿頑皮駁嘴啊激、激主人,燒到鎖匙一大能(串),古人各物係你關心,燒到嗰盒、嗰盒胭脂和水粉,燒來兩套乃係百褶羅裙,燒到鍾籠鬼子台、鬼子台、與共酸枝凳,燒到刨花搽油、茶油文,燒到揀妝一個、妹啊你、照住你凜冽嘅孤魂。

燒到芽蘭帶,與共、與共嗰對繡花鞋,可惜花鞋繡到美麗咁精乖!妹啊芽、芽蘭帶、芽蘭帶小生親手買,我應承兩月就帶妹你住埋!唉!妹呀幾十兩嘅紋銀係你、係你、係你攞命債!咁樣無辜把妹你命嘥!妹啊我話帶時一定帶,應承回家之後就帶你埋街!我話、我話回來共妹你還通債,咁樣相思無聊賴!相、相思啊無、無聊賴!妹呀妹,慘過、慘過孤舟無咗軚,點得妹啊夢魂相會共我解襟懷?!

唉燒到、燒到紅羅帳、與共象牙鉤,妹啊!燒來一對乃係顧繡枕頭,哎呀唔望鴛鴦同、同聚首,見物思人慘把魂鉤!妹啊你在啊你在黃泉曾否念舊?兩家情、情愛有無付水流?唉 !燒到、燒到白銅煙帶與共銀鏈扣,人話水煙至靚出在蘭州,咁你無事可叫丫環裝兩口,得來陰府你要解煩愁。燒到煙槍鋼托仲有雷州兜,又來燒到鉸剪、煙鉤,燒到燈局一盞光明透,但凡燈暗妹啊拂被都添油,妹啊妹,我有公煙一盒原本係舊㗎,等你黃泉下邊解煩憂,無事清閒燂兩口,陰曹地府你要解煩愁。

妹啊燒到各款交你手,你謹防門戶切勿被人偷,唉燒到燒衣一套唉情痴呆啊,喉咽嘔,點得妹啊共你黃泉敘首?點得霎時相會妹啊在抬頭?!

忙酌酒,奠過、奠過妹你粧台,妹啊你有靈有性鑒領情杯,小生為你呢真係肝膽碎!點得霎時相會我哋妹妝台!唉!哭極咁多唔見你會,莫不是你將吾情義比較呢個薄幸嘅王魁?小生為你茶飯不思情癡妹啊,妹啊我胸前一拍、生就氣死在靈台!

哎呀又到艇嫂佢上前同君抹淚,叫聲(白:大相啊、大相、大相啊)你咪咁悲哀,人話男子心腸多變改,唉吔,我睇君你情義確係無人陪,

蠟燭替君流血淚,你咁、你咁多情啊,等我同你揾個係靚過花魁。多情愁無多情配咩?你咁多情等我共你做媒。大相啊,你快些、抹幹銀淚上岸咯,老身立即棹你回。(白:咁你坐穩艇喇)

我忙轉軚,快如雲,雙槳齊搖海面奔,海闊(白:今晚風狂喎)阿大相你坐穩啊,奴奴共你細談陳,喱我哋隔離街喎有個係逢人恨,佢腳又細時滿手黹針,年方二八又識書禮啊,(白:佢好靚㗎)詩辭歌賦件件皆能。喱因為前者有位少爺把佢婚姻問,(白:佢就唔肯喎)佢要揀多情男子正合得佢心,佢話 多情要揀多情襯 (白:咁話喎),多情人子佢就不拘禮銀,佢話兩家係真情喎,至得煙韌(白:咁話遮),男情女義合相登。離舟登陸咯啊(白:啊大相)你要行穩,保重要緊,保重要緊。咁就鵲橋高𣕧,續返你嗰對有情人。